Intrebari frecvente

  • Generale
  • Plata
  • Garantie si retur
  • Contul de client
  • Anvelopele vandute pe site sunt anvelope noi?

    Anvelopia.ro vinde exclusiv anvelope noi.

  • Cum comand?

    1. Alege produsul dorit

    Folositi meniul din stanga pentru a naviga prin lista de anvelope. Puteti sa optati pentru anumite criterii pentru a diminua cautarea dumneavoastra. In momentul in care ati gasi produsul cautat si ati scris cantitatea dorita, va rugam sa apasati pe butonul Adauga in cos.

    2. Cosul de cumparaturi

    Dupa ce ati adaugat in cos produsul/produsele dorite, veti fi redirectionat spre Cosul de cumparaturi. In aceasta etapa puteti sa actualizati cantitatea dorita, sa eliminati un produs sau sa continuati cumparaturile. In momentul in care ati finalizat orice modificare dorita, apasati butonul “Spre finalizare comanda”

    3. Finalizarea comenzii

    In aceasta etapa va trebui sa completati urmatoarele date:

    ·         Datele de contact si adresa: informatii necesare trimiterii coletului catre dumneavoastra.

    ·         Metoda de livrare: alegeti una dintre optiunile pe care vi le punem la dispozitie pentru a intra in posesia produselor comandate.

    ·         Metoda de plata: alegeti una dintre modalitatile de plata pe care vi le punem la dispozitie.

    ·         Mesaj: daca aveti o informatie suplimentara de oferit va rugam sa o completati in campul aferent.

    Dupa ce ati completat campurile necasare apasati butonul “Trimite comanda”

  • Trebuie sa am cont de client pentru a putea cumpara?

    Daca va creati un cont de client la noi pe site, benificiati de oferte speciale, aveti la indemana toate informatiile legate de comenzi iar adresa dvs de livrare si facturare va fi salvata.

    Puteti efectua comenzi si fara a crea un colt de client dar fara a putea benificia de cele specificate mai sus.

  • Cum caut un produs pe Anvelopia.ro?

    Pentru o cautare rapida, folositi searchul rapid din prima pagina situat in partea stanga, unde, va trebui sa selectati tipul auto (Turism sau Camion), dimensiunile, anotimpul si optional, producatorul.

     Dupa efectuarea cautarii rapide se va deschide pagina cu toate produsele care corespund filtrelor si veti putea utiliza filtrele avansate din partea stanga.

  • Care sunt metodele de livrare?

    Livrarea se face doar pe teritoriul Romaniei, colaboram cu cele mai mari firme de curierat la nivel national. Firma de curierat dorita pentru livrare se poate selecta la finalizarea comenzii.

  • Care este termenul de livrare?

    Termenul de livrare este de 24-72h.

    In caz de: perioade de vanzari intense (Black Friday, sarbatori de iarna, schimbari de anvelope intre sezoane vara/iarna, etc), drumuri inchise, vreme nefavorabila pe timp de iarna, inundatii sau alte conditii speciale, la intervalul normal de livrare al produselor, 24-48h, se pot adauga cateva zile suplimentare lucratoare. Acest aspect tine doar de firma de curierat si de conditiile meteo/starea traficului.

  • Pot comanda pe firma?

    Da. Va rugam sa introduceti adresa si datele firmei care vor fi folosite pentru facturarea comenzii. Puteti alege una din modalitatile de plata: plata online cu cardul,  ramburs sau plata prin transfer bancar.

  • Pot modifica o comanda lansata?

    In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati in cel mai scurt timp. Va rugam sa precizati si numarul comenzii, pe care il puteti regasi in e-mail sau in contul dvs de client.

  • Cum aflu cand imi ajunge comanda?

    Veti putea folosi seria AWB pentru a urmari coletul dumneavoastra pe site-ul curierilor cu care colaboram.

    Selectati curierul pentru a se deschide pagina de urmarire AWB:

    dpd.ro

  • Pot afla informatii despre comenzile anterioare?

    Daca aveti cont de client, puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea “Comenzi”.

    In cazul in care nu aveti cont de client ne puteti contacta pentru mai multe informatii.

  • Cum pot sa platesc comanda?

    La Anvelopia.ro puteti alege urmatoarele modalitati de plata:

    Plata online cu card bancar, plata ramburs, plata prin virament bancar, plata prin trezorerie (pentru institutii publice)

  • Se poate plati online cu card bancar?

    Da. Va oferim posibilitatea de a plati online cu cardul emis sub sigla Visa si MasterCard (inclusiv Maestro)

  • Cat de sigura este plata online cu cardul?

    Pentru a asigura securitatea tranzactiilor, lucram cu unii dintre cei mai mari procesatori de plati din Romania. Se folosesc tehnici de criptare avansate și cele mai noi tehnologii de protecție antifrauda (inclusiv 3DSecure).

  • Pot cumpara de pe site daca nu am un card sa daca nu vreau sa il folosesc?

    Da. Puteti alege una dintre celelalte modalitati de plata disponibile in pagina de finalizare a comenzii. Metodele de plata sunt: plata ramburs sau plata prin virament bancar.

  • Anvelopele de pe site beneficiaza de garantie?

    Da. Toate anvelople beneficiaza de granatie timp de 2 ani.

  • Cum pot sa returnez anvelopa/anvelopele comandate?

    Anvelopele se pot returna daca nu au fost rulate/montate si daca se incadreaza in termenul legal de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii.

    Pentru retur va trebui sa ne contactati pe email sau la numarul de telefon.

  • Pot sa fac retur odata ce anvelopele au fost rulate/montate?

    Daca anvelopele au fost rulate/montate nu se poate efectua returul.

    Va rugam sa verificati marimea, starea anvelopelor, DOT-ul, etc. inainte de montarea lor pe janta!

  • Care sunt avantajele contului de client?

    Benificiati de oferte speciale, aveti la indemana toate informatiile legate de comenzi iar adresa dvs de livrare si facturare va fi salvata.

  • Am uitat parola contului. Cum procedez?

    In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa selectati optiunea “Ai uitat parola?”, disponibila in pagina de autentificare.

    Va trebui sa introduceti adresa de e-mail si veti primi un e-mail cu un link care va va oferi accesul in cont pentru resetarea parolei.

Loading...