Fiind vorba de o modalitate de vanzare ce tine de comertul electronic la distanta, in care cumparatorul nu ia un contact direct si nemijlocit cu marfa la momentul lansarii unei comenzi ferme, cumparatorul beneficiaza de un interval de timp de 14 zile de la data livrarii, in care acesta poate returna un produs comandat primind integral banii inapoi, mai putin cheltuielile de transport, sau schimbandu-l cu un produs identic (in limita existentei acestuia in stoc).


Pentru a beneficia de acest lucru este necesar sa restituiti produsul complet, inclusiv cu toate accesoriile, consumabilele sau materialele de prezentare si publicitate aferente acestuia, neuzat, fara urme de murdarie sau zgarieturi, anvelopele sa nu fi fost montate pe jante, etc. Deci in conditii de produse noi absolut revanzabile. De asemenea este necesar sa returnati si ambalajul produsului fara nici o deteriorare decat aceea strict necesara pentru deschiderea sa. Trebuie sa prezentati si factura fiscala primita cu comanda livrata si care face referire la produsul returnat.

IMPORTANT!
Aceasta facilitate nu este oferita decat consumatorilor persoanelor fizice, nu si persoanelor juridice.

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014  privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative. Astfel, produsele cumparate de pe site se pot returna in aceeasi stare, noua, in care au fost receptionate, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea comanzii, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Comanda se poate anula prin e-mail sau telefonic la maximum 14 zile de plasarea comenzii, clientul urmand sa primeasca inapoi contravaloarea comenzii dupa returnarea produselor, nu mai tarziu de 14 zile de la data returnarii produselor. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare a produselor nu include cheltuielile de transport a acestora

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.

.•Art. 9 - Dreptul de retragere - O.U.G. 34/2014

(1) Cu exceptia cazurilor prevazute la art. 16, consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14.

(2) Fara a aduce atingere art. 10, perioada de retragere mentionata la alin. (1) expira in termen de 14 zile de la:

a) data incheierii contractului, in cazul contractelor de prestari de servicii;

b) ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor, in cazul contractelor de vanzare.

·         Conditii de retur:

Returnarea produselor cumparate se va face pe cheltuiala clientului, putand folosi acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea produselor de catre magazinul online ANVELOPIA.RO

Nu se accepta returnarea produselor care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, etc.

ATENTIE!
Produsele folosite (cum ar fi anvelopele montate pe jante) nu vor putea in nici un caz sa fie acceptate de catre ANVELOPIA.RO sa fie returnate sau rambursate.

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna, fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate a acestor anvelope si jante sau accesorii auto.

Clientul poate solicita returnarea contravalorii produselor cumparate sau inlocuirea cu anvelope sau jante sau accesorii auto conforme. Daca ANVELOPIA.RO   nu poate inlocui produsele cu unele conforme, atunci se va restitui integral contravaloarea produselor cumparate.

·         Produsele cu lipsa de conformitate:

Anvelopele ale caror caracteristici nu corespund cu specificatiile afisate pe site se pot returna dupa notificarea scrisa a ANVELOPIA.RO, conform precizarilor din Certificatul de Calitate si Garantie primit impreuna cu produsele.

In aceasta situatie, clientul poate alege inlocuirea anvelopelor cu unele conforme sau returnarea contravalorii produselor si a cheltuielilor de expeditie, daca acestea au fost suportate de catre client.

Cheltuielile aducerii la conformitate a produselor (inclusiv cele de transport) vor fi suportate integral de catre ANVELOPIA.RO. Lipsa de conformitate nu se refera la viciile de fabricatie ale produselor.

Loading...